Comunicat de les tietes di combattimento
Avui, a les quatre de la matinada, he rebut una trucada anònima d'una amenaçant veu femenina. La dona deia parlar en nom de la nova secció juvenil paramilitar de Convergència, les tietes di combattimento, també conegudes com a "bruses negres". M'ha informat de què com a militant d'una de les seccions locals de JERC més pròsperes i nombroses (...) m'havien fet arribar un comunicat de la seva organització al meu correu electrònic. I m'han dit que o ho penjava al meu bloc o vindrien a fer-me un seguiment-cassolada en plan cobrador del Frac. Com que sóc un grandíssim covard amb aquestes coses, penjo aquí el comunicat íntegre:A tot el poble burgés català:
El Front de les Tietes di Combattimento es constitueix en organització juvenil armada (de cassoles) amb l'objectiu d'assolir el total alliberament del nostre país, Catalunya, desde Lleida fins a la Bisbal d'Empordà i des d'Amposta fins a Puigcerdà (ja que sabem, com va afirmar el nostre líder sobiranista Felip Puig, que Perpinyà és una ciutat estrangera). El Front està format per noies de 55 anys cap a dalt i catorze cognoms catalans com a mínim, i només admet membres amb una acreditada consciència de classe (burgesa).
El Front neix com a reacció a l'indigne pacte dels botiflers d'ERC amb el PSC, que va impedir miserablement l'edició d'un pacte dels Grans Patriotes de CiU amb el PSC. Els nostres punts programàtics son els següents:
1) Considerem intolerable que un partit nacionalista com ERC pacti amb el PSC i impedeixi que un partit nacionalista com CiU pacti amb el PSC.
2) Ens sembla del tot punt intolerable que un candidat com Montilla sigui President de la Generalitat, ja que parla castellà amb la familia (mostra de no-integració d'un puto xarnego inferior). És evident que el President de la Generalitat hauria de ser un candidat com Artur Mas, que parla castellà amb la familia (mostra del cosmopolitisme del nostre Gran Gran Líder).
3) És una catàstrofe que es faci President de la Generalitat algú com en Montilla, que no ha militat mai al catalanisme i que per tant té una visió espanyolista del país. La Presidència hauria d'ocupar-la Artur Mas, que no ha militat mai al catalanisme i que per tant té una visió plural i oberta del país.
4) Un partit independentista com ERC no pot pactar amb algú com en José Montilla, que només té com a horitzó nacional l'autonomia de Catalunya. ERC, en coherència amb el seu independentisme, hauria de pactar amb Artur Mas, que té com a horitzó nacional ni més ni menys que l'autonomia de Catalunya.
5) Ens sembla indigne que la Presidència la ocupi algú com en Montilla, que va donar suport a les retallades a l'Estatut aprovat pel Parlament de Catalunya. Deixem-nos de complexes: la Presidència l'hauria d'ocupar Artur Mas, l'autor principal de les retallades!
6) Ens indigna profundament que el President espanyol Rodríguez Zapatero permeti la formació d'aquest Govern. No era això (el que haviem pactat a la Moncloa d'estrangis amb tu), company!
7) Ens preocupen notablement les intencions polítiques d'aquest Govern. Si continuen amb el seu programa criptocomunista dels darrers tres anys, els i les membres de la burgesia catalana no veurem del tot del tot assegurat el nostre dret a que la Generalitat subvencioni l'educació dels nostres fills a escoles d'elit caríssimes. A causa d'això, moltes families d'ordre s'estan veient obligades a cancelar els seus plans de comprar-se un vuité iot. Indignant! Això amb Fran... o sigui, amb CiU, no passava!
8) Finalment, avisem ERC de que la seva preferència per un pacte amb el PSC en comptes d'amb CiU crea una greu fractura dins el nacionalisme català que és únicament responsabilitat seva. I demostra, d'altra banda, que l'ex-Gran Líder Jordi Pujol no s'equivocava quan va preferir pactar amb el PP en comptes d'amb ERC.
Sostenim aquests 8 punts com a veritats evidents per a qualsevol nen de casa bona. I per això, cridem totes les tietes de Pedralbes, Sarrià i demés barris populars del país a que no s'avergonyeixin del passat franquista de la seva familia i s'uneixin desacomplexadament al Front de les Tietes di Combattimento. Repiquem cassoles fins que el país sigui lliure!
O sigui, fins que sigui convergent, burgés i definitivament autonòmic (i nostre)
La cassolada és l'únic camí! Autonomia i capitalisme!
Front de les Tietes di Combattimento

Tret que s'indiqui el contrari, l'autor d'aquest bloc i de tots els articles que hi apareixen és Lluís Pérez Lozano, el qual els escriu i fa 








Molt bo :D! Molt lograt això de les "Tietes di Combattimento", m'apunto el nom.
Precisament ahir escrivia jo que algunes de les fotos de la manifestació feien un tuf una mica alarmant...
Salutacions
Posted by
Anònim |
11:53 AM
Molt bo Lluís.
Ara, són molt valentes aquestes "tietes": a diferència d'altres grups de la mateixa mena, la portaveu (la de la foto, no?) surt a cara descoberta!
A més, els meus serveis d'informació en tenen unes quantes de detectades a qui a Girona. Crec que hauriem de negociar...
N.
Posted by
Narcís Sastre |
12:17 PM
Buenísimo.
No me había reído tanto en mucho tiempo.
Sublime el lema Autonomia i Capitalisme. Se parece mucho al del PP de Galicia.
Mis disculpas por no escribir en catalán, pero soy gallego.
Posted by
Luis Valcarce |
1:37 PM
Molt, molt bo aquest post, i si el publiques en algu mitjà de comunació?
salut i socialisme!
Posted by
Anònim |
1:49 PM
Molt bó, quins personatges que son les tietes cabrejades, un altre nom per aquesta especie animal. Famoses per trucar sempre a les radios queixant-se de la decepció que ha estar Esquerra i tornant al redil convergent del que mai han surtit. Es deuen pensar que Esquerra és com Unió una cosa anexa a convergencia o ves a saber.
En una xerrada convergent que hi vaic anar, si ho admeto vaig ser-hi rodegat de les joventuts convergents (50 anys i cap-amunt) hi tenia una senyora que reie totes les gràcies al ponent (en Quico Homs), fins hi tot li reia les comes i els punts a part
Cassolada o mort!
Posted by
Abraham |
2:36 PM
¡Por favor! ¡Que alguien lo traduzca al castellano! Es que de lo que he entendido me he descojonado, y quiero aprehenderlo en su totalidad.
Posted by
José-Luis Prieto |
3:06 PM
Tú mismo, José-Luis Prieto. No es perfecto pero sirve:
http://www.internostrum.com/
Posted by
Agnóstico Apático |
3:29 PM
Com a militant d'una de les seccions locals de JERC més pròsperes i nombroses????????????
En fi la meva opinió: JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
P.D. Sort que no han anat a per el portaveu :S jajajaja
Posted by
Carles |
3:52 PM
Caram, feia temps que no reia tant.
Posted by
fjfrean |
4:13 PM
Bé, com tothom sap, una dona de 50 anys i convergent és una entitat molt ridícula si es compara amb un noi del Prat de vintipocs...
Com riuriem si ens veiéssim d'aquí a vint anys!
Posted by
josep |
6:59 PM
L'entrada és brillant en l'apartat dels 8 punts plantejats, en el moment que fas referència a l'edat de les persones que realitzen la protesta i al fet que siguin dones trobo el post de malt gust, les senyores 50 anys tenen el mateix dret que tu i que jo a manifestar-se politicament, encara que siguin discordants amb la nostra manera de veure el món i les coses.
Posted by
Gustau Navarro Barba |
7:56 PM
Enhorabona pel post Lluís.
S'han escoltat les meues valencianes rialles al Prat?
Posted by
Miquel |
9:02 PM
Molt bo Lluis !!!! Hem escrit un post al nostre bloc, recomanant la lectura d'aquest article...
Els uns i els altres
http://domingo.balearweb.net/
Posted by
Els uns i els altres |
10:24 PM
Jajaajajjaa, me ha encantado.
Muak.
Posted by
Sara |
12:53 AM
Merci a tothom pels seus comentaris :-)
Posted by
Lluís |
2:55 AM
Gustau:
Jo no questiono el dret de les dones de 50 anys a manifestar-se i protestar. Tampoc el de les tietes convergents.
El que si que afirmo és que l'espectacle que estan donant les tietes convergents és ridícul. Democràticament legítim, amb tot el dret del mon, però ridícul. Ridícul en la forma, ridícul en el missatge, ridícul en la imatge. Ridícul de tota ridiculesa. I divertidísim.
Aquesta era la única intenció del post: riure a costa d'unes burgesetes d'ordre a les que últimament les hi ha donat per fer el hooligan però de les que no hi havia ni rastre quan el seu venerat Pujol feia president l'Aznar ni quan l'Artur Mas signava l'Estatutet de les llenties.
Posted by
Lluís |
2:58 AM
Josep:
Creu-me, no t'has d'esperar 20 anys per riure de mi. I si ho has de fer és que tens molt poca imaginació :D
Posted by
Lluís |
2:59 AM
Prieto:
Te prometo traducirlo en breve, ni que sea en pago por el magnífico artículo que has escrito sobre el proceso a De Juana Chaos.
Posted by
Lluís |
3:00 AM
Realment, Lluís, tens raó en que tinc poca imaginació. Mai m’hagués pogut imaginar a ERC posant de President a algú que reiteradament ha votat a Madrid contra els interessos nacionals de Catalunya.
Imaginació en teniu molta els que ara ens dieu que els interessos socials estan per sobre dels nacionals. Això té certa lògica, i porta a ERC a pactar amb l’esquerra d’àmbit estatal. I seguint aquesta mateixa lògica, la seva continuació és comprendre que el que realment importa a la gent és que la economia funcioni, creant riquesa i llocs de treball, per tant, l’economia està per sobre de la política i en el futur ERC pot ampliar els seus pactes incloent al PP, com a pas previ a la seva entrada en la aliança neoliberal global... per imaginar que no quedi...
Posted by
Josep |
12:08 PM
Josep, a més de poca imaginació no tens sentit de l'humor. Mira que escriure un comment així en un post com aquest...
Mira, aquesta cantinela de que "ERC prioritza els interessos socials per sobre dels nacionals" me la creuré quan algú m'expliqui quina és la diferència entre l'horitzó nacional de CiU i el del PSC. I no parlo de folklorades com si l'un es fa dir nacionalista i l'altre no, o si un se sap el Virolai i l'altre no. Parlo de temes polítics reals: té intenció CiU d'avançar més enllà de l'autonomia, és a dir, cap a la sobirania de Catalunya? No, oi?
Doncs aleshores admetem el que és obvi: que més enllà de fets anecdòtics PSC i CiU comparteixen un mateix horitzó polític per a Catalunya: la seva autonomia dins Espanya. Atès que aquest no és l'horitzó nacional d'ERC, és normal que aquest partit pacti amb aquells autonomistes amb els qui com a mínim té en comú l'esquerranisme.
El dia que CiU digui clarament que vol la sobirania (fixa't que no dic ni "independència" -ja seria massa demanar) de Catalunya, aleshores parlarem de "Pactes Nacionals". Fins aleshores, no poden haver-hi pactes nacionals perquè aquí l'únic partit "nacional" en un sentit polític som nosaltres. Tan CiU com el PSC son partits autonòmics, que no aspiren a assolir el tret més distintiu d'una nació: la sobirania. I entre un pacte autonòmic de dretes i un d'esquerres, prefereixo mil vegades un d'esquerres.
Posted by
Lluís |
12:16 PM
Home Lluís, ja val, primer dius que no tinc imaginació i ara que no tinc sentit de l'humor...
Què hem de dir doncs de les teves respostes tan serioses?
Crec que per predir l'entrada de ERC a l'aliança liberal global fa falta tenir imaginació i sentit de l'humor, no?
Per cert, tú també demostres tenir imaginació i sentit de l'humor per ridiculitzar a les tietes convergents, però sembla que el perds absolutament amb els qui no están d'acord amb allò que exposes.
Posted by
Josep |
2:33 PM
Estatuts i socialdemocràcia!
Autonomia i capitalisme!
Posted by
Anònim |
3:02 AM
Ostres noi, boníssim!!!! Les has deixat ben maques a aquestes... He rigut una estoneta. Gràcies!!
Posted by
Anònim |
5:38 PM
Jo també he rigut molt. Potser és, certament, una mica cruel en la forma, o en l'exageració de la forma, però els vuit punts no tenen desperdici.
De tota manera no hem d'oblidar que l'humor sempre és un poc cruel, ja que es basa en la reducció a l'absurd d'algú, encara que sigui un mateix.
M'he fet un fart de riure i quan toqui també algú riurà de mi, que collons.
Posted by
Litos |
10:40 PM
Osti, algú em podia haver avisat que "type the characters you see in the picture above" vol dir que tinc que fotre les lletes de dalt. M'ha costat deu minuts haver d'enviar el meu comment.
Es que jo, més que tiet son un iaio i en la meva època estudiavem francès, que ens deien que era més útil.
Posted by
Litos |
10:47 PM
Jajaja, Litos, pobret XD
Ho tinc posat així perquè si no això se m'omple de publicitat generada per usuaris automàtics. Com que les màquines no poden veure imatges i distingir les lletres, és una manera d'estalviar-me l'esborrar cada dia 5 o 5 comentaris en plan "Hey, great blog! Visit our page: http://www.enlargeyourpennis.com".
Disculpa les molesties!
Posted by
Lluís |
10:51 PM